Ścianka reklamowa pop-up – czym jest i czy warto w nią zainwestować?
Systemy wystawiennicze i ich rodzaje to temat, z którym prędzej czy później zetknie się większość przedsiębiorców. Mogą przydać się w wielu okolicznościach, od imprez firmowych po konferencje prasowe. Nasza dzisiejsza propozycja dla osób szukających ciekawych rozwiązań w tej dziedzinie to ścianka reklamowa pop-up – czym jest i komu może się szczególnie przydać? Sprawdź!
Potykacz reklamowy, ścianka, roll-up… Kiedy warto zakupić systemy wystawiennicze?
Systemy wystawiennicze to jedna z najskuteczniejszych form reklamy dla wielu rodzajów biznesu. Chociażby najprostsze z nich, takie jak potykacz reklamowy, pomagają przykuć uwagę klientów czy też pełnią funkcję informacyjną na temat profilu działalności lub aktualnej ofercie produktów i usług. Tak naprawdę mają różnorakie zastosowania. Mogą zarówno być umieszczone na stałe w siedzibie lokalu (taką właśnie funkcję ma zazwyczaj potykacz reklamowy) czy też służyć jako forma zaprezentowania się na imprezach branżowych (tutaj właśnie przydają się ścianki czy duże banery). Jeśli jesteś właścicielem firmy lub osobą związaną z działem marketingu i promocji, i poszukujesz nowych rozwiązań, którymi wyróżnisz się wśród konkurencji, chcemy Ci dziś opowiedzieć o ciekawym systemie, który wspaniale nadaje się na wszelkiego typu małe i duże eventy. Sprawdź w kolejnych sekcjach, czym jest ścianka typu pop-up.
Ścianka reklamowa pop-up – czym się charakteryzuje?
Ścianka reklamowa pop up to alternatywa dla tradycyjnych ścianek tekstylnych. Posiada półautomatyczną, rozkładaną praktyczne za pomocą jednego ruchu konstrukcję. Po rozłożeniu aluminiowego stelaża można łatwo zamontować panele z dowolną grafiką. Są to przeważnie panele z PVC, które montuje się do listew stelaża za pomocą taśmy magnetycznej. Po złożeniu całość zajmuje naprawdę niewiele miejsca i nadaje się do przewiezienia nawet samochodem osobowym, po rozłożeniu zaś ma imponujące gabaryty, niczym nieustępujące zwykłym ściankom tekstylnym.
Dlaczego ścianka pop-up jest warta uwagi?
O ile potykacz reklamowy to system używany przede wszystkim w lokalu firmy czy też przed nim, o tyle ścianka pop-up to typowy produkt zabierany na targi, konferencje, imprezy sportowe i inne wydarzenia tego typu. Jej główną zaletą jest więc mobilność. Bardzo łatwo zabrać ją ze sobą w dowolne miejsce, nawet podróżując w pojedynkę samochodem osobowym, a do tego montaż całości nie zajmuje dużo czasu i z powodzeniem może tego dokonać jedna osoba. Polecamy więc serdecznie to rozwiązanie każdemu, kto często bierze udział w tego typu eventach – z pewnością będzie pozytywnie zaskoczony tym, jak łatwo można korzystać z nowoczesnych, mobilnych systemów wystawienniczych